Hoe kan ik mijn collega's feedback geven?

Waarom doet een collega niet wat ik vraag en hoe spreek ik hem of haar daarop aan?

 

Hoe verbeter ik het contact met een mijn klant/cliënt?

Hoe kan ik lastige situaties met een klant/cliënt naar mijn hand zetten?

 

Dit zijn mogelijke vragen waar DNL op in gaat in haar trainingen. We maken trainingen op maat voor organisaties die de onderlinge samenwerking tussen collega's of het contact met de klant/cliënt willen verbeteren. We laten de deelnemers leren door ervaren. We spelen herkenbare situaties uit de praktijk na, en vragen de deelnemers wat er mis ging, en beter kan. Deze oplossingen spelen we terug in de scène.

 

Geen stress, maar een ontspannen en veilige leersituatie!

Omdat wij de situaties spelen hoeven deelnemers niet zelf te acteren, zoals in rollenspelen. Hierdoor ontstaat een ontspannen en veilige leersituatie. Collega's leren van elkaars feedback en ze zien direct wat het resultaat is. Iedereen is actief betrokken en wordt uitgedaagd om mee te denken en praten over oplossingen. Daarnaast kunnen collega's en leidinggevenden later in hun eigen werk refereren naar de situaties die in de training aan bod zijn gekomen.